SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
sobota, 24 czerwca 2017 roku
Imieniny: Danuty, Jana, Janiny
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:

Kontrola finansowa w jednostkach sektora finansów publicznychdo uzgodnienia
Prawo pracydo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Wynagrodzenia w oświaciedo uzgodnienia
Obowiązki w zakresie prowadzenia rachunkowości w jednostkach budżetowych w świetle przepisów, dokumentacja, zasady jej sporządzania i przechowywania, ewidencja dochodów skarbu państwa oraz rozwiązania dot. sposobu i procedur ich umarzania (szczególnie umado uzgodnienia
Zmiany przepisów regulujących dokonywanie wydatków z budżetudo uzgodnienia
Gospodarka finansowa w jednostkach samorządu terytorialnegodo uzgodnienia
Status i zadania komisji rewizyjnychdo uzgodnienia
Etyka i etykieta w samorządzie terytorialnymdo uzgodnienia
Przeciwdziałanie korupcjido uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Postępowanie przed organami samorządu zawodowego w sprawach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Aktywizacja środowiska lokalnegodo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Doskonalenie umiejętności związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnychdo uzgodnienia
Status i zadania komisji rewizyjnychdo uzgodnienia
Fundusze strukturalne - rozliczanie księgowedo uzgodnienia
Nowelizacja ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.do uzgodnienia
Nowa ustawa o pracownikach samorządowychdo uzgodnienia
Organizacja pracy w urzędach administracji publicznejdo uzgodnienia
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Klasyfikacja i sprawozdawczość oraz ewidencja dochodów i wydatkówdo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Dotacje w aspekcie rachunkowym i podatkowymdo uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
 
 
  
temat szkolenia:

Prawo pracy

informacje podstawowe:
typ szkolenia:
otwarte
łączna liczba godzin:
do uzgodnienia
Agencja Centrum Kształcenia i Doskonalenia sp. z o.o.
Żeromskiego 77 /99
01-882 Warszawa
telefon: 22 834-99-69 22 835-52-70
woj. Mazowieckie

tematyka szkolenia:
miejsce szkolenia:
do uzgodnienia
do uzgodnienia , do uzgodnienia
województwo

data utworzenia wpisu: 2010-11-15 17:44:33
data ostatniej modyfikacji: 2010-11-15 18:51:32

  









Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.