SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
niedziela, 19 listopada 2017 roku
Imieniny: Elżbiety, Faustyny, Pawła
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:

System zarządzania jakością i korzyści wynikające z wdrożenia normy ISO 9001:2000do uzgodnienia
Ochrona danych w JSTdo uzgodnienia
Status i zadania komisji rewizyjnychdo uzgodnienia
Klasyfikacja i sprawozdawczość oraz ewidencja dochodów i wydatkówdo uzgodnienia
Kontrola zarządcza i audytdo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Obsługa klientów urzędudo uzgodnienia
Organizacja pracy, w tym czynności dokumentacyjne zarządów samorządu województwa i powiatu oraz prezydentów miast, burmistrzów oraz wójtówdo uzgodnienia
Wydatki strukturalne w JSTdo uzgodnienia
Organizacja samorządów terytorialnych. Podział kompetencji i zadań pomiędzy organy samorządowedo uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Etyka i etykieta w samorządzie terytorialnymdo uzgodnienia
Postępowanie przed organami samorządu zawodowego w sprawach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Aktywizacja środowiska lokalnegodo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Organizacja pracy w urzędach administracji publicznejdo uzgodnienia
Instrukcja kancelaryjna (dla organów samorządu terytorialnego)do uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dotacje z budżetu JSTdo uzgodnienia
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Redagowanie i podpisywanie pism wysyłanych z urzędu administracji publicznejdo uzgodnienia
Doskonalenie umiejętności związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnychdo uzgodnienia
Zamknięcie roku budżetowegodo uzgodnienia
Organizacja samorządów terytorialnych. Podział kompetencji i zadań pomiędzy organy samorządowedo uzgodnienia
Ewidencja i rozliczanie środków pomocowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnegodo uzgodnienia
 
 
  
temat szkolenia:

Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanego

informacje podstawowe:
typ szkolenia:
otwarte
łączna liczba godzin:
do uzgodnienia
Agencja Centrum Kształcenia i Doskonalenia sp. z o.o.
Żeromskiego 77 /99
01-882 Warszawa
telefon: 22 834-99-69 22 835-52-70
woj. Mazowieckie

tematyka szkolenia:
miejsce szkolenia:
do uzgodnienia
do uzgodnienia , do uzgodnienia
województwo

data utworzenia wpisu: 2010-11-15 17:44:33
data ostatniej modyfikacji: 2010-11-15 18:58:45

  









Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.