SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
środa, 26 kwietnia 2017 roku
Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:

VR PUBLIC DAYWarszawa
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Podatek VAT w sferze budżetowejdo uzgodnienia
Bilans skonsolidowany jednostki samorządu terytorialnegodo uzgodnienia
Zastosowanie narzędzi GIS w planowaniu przestrzennym i projektowaniu urbanistycznym (ESRI ArcGIS ArcView / ArcEditor * QGIS * GRASS GIS * SAGA GIS)Warszawa
Fundusze strukturalne - rozliczanie księgowedo uzgodnienia
Zarzadzanie zasobami ludzkimi dla pracowników kadr i kadry kierowniczejdo uzgodnienia
Wydatki strukturalne w JSTdo uzgodnienia
Zamknięcie roku budżetowegodo uzgodnienia
VR PUBLIC DAYWarszawa
Praktyczne aspekty prowadzenia ewidencji majątku w Powiatowych Inspektoratach Nadzoru Budowlanego (pojęcia, dokumentacja, wymagania w świetle przepisów, obowiązki i ich częstotliwość, inwentaryzacja i praktyczne rozwiązania jej przeprowadzenia, rozwiązanido uzgodnienia
Postępowanie przed organami samorządu zawodowego w sprawach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiedo uzgodnienia
Orzecznictwo WSA, NSA, TKdo uzgodnienia
Postępowanie administracyjne prowadzone przez organy administracji architektoniczno-budowlanej i organy nadzoru budowlanegodo uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
Aktywizacja środowiska lokalnegodo uzgodnienia
Organizacja pracy i czynności dokumentacyjne przewodniczącego sejmiku (rady: powiatu, gminy) oraz członków prezydium pejmiku (rady: powiatu, gminy)do uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Doskonalenie umiejętności związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnychdo uzgodnienia
Organizacja pracy, w tym czynności dokumentacyjne zarządów samorządu województwa i powiatu oraz prezydentów miast, burmistrzów oraz wójtówdo uzgodnienia
Dokumentacja i czynności dokumentacyjne radnych podczas sesji i posiedzeń komisjido uzgodnienia
Rachunkowość i sprawozdawczość budżetowado uzgodnienia
Zmiany przepisów regulujących dokonywanie wydatków z budżetudo uzgodnienia
Doskonalenie umiejętności związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnychdo uzgodnienia
Dotacje w aspekcie rachunkowym i podatkowymdo uzgodnienia
Zmiany w ustawie o finansach publicznychdo uzgodnienia
Obowiązki w zakresie prowadzenia rachunkowości w jednostkach budżetowych w świetle przepisów, dokumentacja, zasady jej sporządzania i przechowywania, ewidencja dochodów skarbu państwa oraz rozwiązania dot. sposobu i procedur ich umarzania (szczególnie umado uzgodnienia
Instrukcja kancelaryjna (dla organów samorządu terytorialnego)do uzgodnienia
Klasyfikacja zawodów i specjalności - problemy praktyki wdrażania w Powiatowych Urzędach Pracy.do uzgodnienia
 
 
  
temat szkolenia:

Obsługa klientów urzędu

informacje podstawowe:
typ szkolenia:
otwarte
łączna liczba godzin:
do uzgodnienia
Agencja Centrum Kształcenia i Doskonalenia sp. z o.o.
Żeromskiego 77 /99
01-882 Warszawa
telefon: 22 834-99-69 22 835-52-70
woj. Mazowieckie

tematyka szkolenia:
miejsce szkolenia:
do uzgodnienia
do uzgodnienia , do uzgodnienia
województwo

data utworzenia wpisu: 2010-11-15 17:44:33
data ostatniej modyfikacji: 2010-11-16 02:54:03

  









Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.