SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
sobota, 18 listopada 2017 roku
Imieniny: Klaudyny, Romana, Tomasza
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
środa, 10 września 2014

Jak wygrać wybory samorządowe?

polecany:  
  • aktualna ocena: 2.54/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, "rządzi się swoimi prawami". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.

 Bohaterowie książki "Jak wygrać wybory samorządowe?" próbują wspólnie z autorem zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu. Poruszane są aspekty kreowania wizerunku politycznego, metody wykorzystania mediów w działaniach wyborczych czy zagadnienia budowania marki politycznej. Przedstawiono również przykłady udanych manewrów przedwyborczych.

Książka ma formę wywiadów z ekspertami różnych dziedzin. Rozmówcami autora, Grzegorza Wierzchołowskiego są m.in.:
- dr Marek Kochan, który porusza problem politycznego wizerunku,
- Piotr Legutko opowiada o metodach wyborczego wykorzystania mediów,
- Piotr Lutek naświetla zagadnienie kreowania marki politycznej,
- dr Rafał Chwedoruk kreśli obraz „żelaznych elektoratów” poszczególnych formacji,
- dr Jarosław Flis podaje przykłady udanych manewrów przedwyborczych,
- Tamara Bieńkowska (coach i spin doctor) dzieli się z czytelnikami swoimi uwagami na temat zasad tzw. treningu medialnego.
"Kampania samorządowa ma wyraźną specyfikę, liczy się w niej najbardziej bezpośredni sposób oddziaływania – dlatego zbyt efektowny lub wręcz efekciarski sposób prowadzenia agitacji przedwyborczej mógłby zostać uznany za nienaturalny i fałszywy."
Dr Marek Kochan - medioznawca, socjolog, ekspert w zakresie komunikacji publicznej

"Każdy polityk powinien być aktywny, mieć swojego bloga, pisać w mediach lokalnych, udzielać się na Twitterze, wykazywać inicjatywę w kontakcie z wyborcami. To już nawet nie jest kwestia wyłącznie autopromocji – to sprawa prowadzenia ciągłej, bieżącej polityki informacyjnej."
Piotr Legutko - dziennikarz, publicysta, wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
Patronat medialny:
Czasopismo i portal Marketing miejsca, portale: Marketing przy kawie, regioportal.pl, newsline.pl
 

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 2.54/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 2.5 / 6 - głosowano 70 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.