Nasze strony wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Używamy ich m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych.
Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można przeczytać w naszej Polityce Prywatności
czwartek, 26 kwietnia 2018 roku
Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda
Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR.
W programie m.in.:
Z pamiętnika młodego PR-owca: jak nie stracić głowy i zdrowia podczas pierwszego kryzysu?
Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzys
Zapobieganie kryzysom przy wsparciu procesów monitoringu mediów.
Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrznych.
Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.
System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?
Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.
Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż pozbierasz myśli?
Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?
Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.