SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
czwartek, 22 lutego 2018 roku
Imieniny: Małgorzaty, Marty, Nikifora
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
ARTYKUŁY

Kongres PR w Rzeszowie 20-21.04.2017 r.

kongres
polecane:  
  • aktualna ocena: 3.47/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu
czwartek, 20 kwietnia 2017

lokalizacja: Rzeszów,
Hilton Garden Inn, al. Kopisto 1

organizator:
Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

więcej informacji pod adresem: http://www.newsline.pl/; http://www.ideo.pl/

Sprawny przepływ informacji pozwala na skuteczne funkcjonowanie firmy, a także minimalizuje ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowej wewnątrz organizacji. Pracownicy specjalizujący się w prowadzeniu komunikacji wewnetrznej powinni dysponować szerokim wachlarzem narzędzi, a także aktywnie wpływać na politykę „antykryzysową” organizacji, która pozwala nie tylko na zapobieganie wewnętrznym sytuacjom kryzysowym, ale także na efektywną komunikację w momentach kryzysowych.  

Już 20 i 21 kwietnia 2017 roku w Rzeszowie odbędzie się coroczne spotkanie specjalistów PR w ramach Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Temat kryzysu w komunikacji wewnętrznej omówi Igor Żytka – koordynator ds. komunikacji wewnętrznej w firmie Provident Polska S.A. Podczas wykładu „Pudełko przetrwania – co warto mieć, gdy trafi Cię kryzys w komunikacji wewnętrznej” słuchacze będą mieli okazję zapoznać się między innymi ze sprawdzonymi narzędziami, które wspomagają skuteczną komunikację w momentach kryzysowych.

Lepiej zapobiegać, niż leczyć

Pierwszym etapem zarządzania momentami kryzysowymi jest odpowiednie przygotowanie. Uprzednio stworzony plan działania pozwala przede wszystkim na szybsze podjęcie odpowiednich kroków – należy pamiętać, że to właśnie czas, a co za tym idzie szybkość przepływu informacji, są kluczowymi czynnikami w momentach kryzysowych w komunikacji wewnętrznej. Komunikat, który dociera zbyt późno, lub co gorsza nie dociera wcale, nie wróży korzystnego rozwiązania zaistniałego problemu.

Podstawą skutecznej komunikacji wewnętrznej w momentach kryzysowych jest sprawny przepływ informacji – to właśnie komunikaty przedstawiające na bieżąco rozwój wypadków, profilowane w zależności od potrzeb i oczekiwań poszczególnych grup pracowników, pozwalają zachować spokój i opanowanie. Musimy pamiętać, że kryzys to spektakl emocji i zwiększonego zapotrzebowania na informacje – im szybciej uspokoimy sytuację, tym sprawniej poradzimy sobie z momentami kryzysowymi – mówi Igor Żytka.

Oprócz merytorycznego przygotowania warto posiadać sprawdzone sposoby, które usprawnią przekazywanie istotnych informacji.
polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 3.47/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 3.5 / 6 - głosowano 19 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

WASZYM ZDANIEM
Jak oceniasz nowy wskaźnik kontrolowania zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego, który ma być wprowadzony w przyszłości?
Liczba oddanych głosów: 29
Czy znasz pojęcie:
Decentralizacja
Przekazanie prawa podejmowania decyzji do niższego, autonomicznego szczebla organizacji (np. terytorialnej kraju). Przekazaniu uprawnień decyzyjnych powinno też towarzyszyć stworzenie warunków dla ich wykorzystania, tj. udostępnienie zasobów niezbędnych, by uprawnienia te mogły być efektywnie i skutecznie wykorzystane. W układzie regionalnym decentralizacja musi wynikać z ustawy, czyli powszechnie obowiązującego aktu prawnego, nie zaś z jednostko... 
szukaj haseł na literę:
lub szukaj definicji słowa:
  
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2018 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.