SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
czwartek, 19 października 2017 roku
Imieniny: Michaliny, Michała, Piotra
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
ARTYKUŁY

Kongres PR w Rzeszowie 20-21.04.2017 r.

kongres
polecane:  
  • aktualna ocena: 3.33/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu
czwartek, 20 kwietnia 2017

lokalizacja: Rzeszów,
Hilton Garden Inn, al. Kopisto 1

organizator:
Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

więcej informacji pod adresem: http://www.newsline.pl/; http://www.ideo.pl/

Sprawny przepływ informacji pozwala na skuteczne funkcjonowanie firmy, a także minimalizuje ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowej wewnątrz organizacji. Pracownicy specjalizujący się w prowadzeniu komunikacji wewnetrznej powinni dysponować szerokim wachlarzem narzędzi, a także aktywnie wpływać na politykę „antykryzysową” organizacji, która pozwala nie tylko na zapobieganie wewnętrznym sytuacjom kryzysowym, ale także na efektywną komunikację w momentach kryzysowych.  

Już 20 i 21 kwietnia 2017 roku w Rzeszowie odbędzie się coroczne spotkanie specjalistów PR w ramach Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Temat kryzysu w komunikacji wewnętrznej omówi Igor Żytka – koordynator ds. komunikacji wewnętrznej w firmie Provident Polska S.A. Podczas wykładu „Pudełko przetrwania – co warto mieć, gdy trafi Cię kryzys w komunikacji wewnętrznej” słuchacze będą mieli okazję zapoznać się między innymi ze sprawdzonymi narzędziami, które wspomagają skuteczną komunikację w momentach kryzysowych.

Lepiej zapobiegać, niż leczyć

Pierwszym etapem zarządzania momentami kryzysowymi jest odpowiednie przygotowanie. Uprzednio stworzony plan działania pozwala przede wszystkim na szybsze podjęcie odpowiednich kroków – należy pamiętać, że to właśnie czas, a co za tym idzie szybkość przepływu informacji, są kluczowymi czynnikami w momentach kryzysowych w komunikacji wewnętrznej. Komunikat, który dociera zbyt późno, lub co gorsza nie dociera wcale, nie wróży korzystnego rozwiązania zaistniałego problemu.

Podstawą skutecznej komunikacji wewnętrznej w momentach kryzysowych jest sprawny przepływ informacji – to właśnie komunikaty przedstawiające na bieżąco rozwój wypadków, profilowane w zależności od potrzeb i oczekiwań poszczególnych grup pracowników, pozwalają zachować spokój i opanowanie. Musimy pamiętać, że kryzys to spektakl emocji i zwiększonego zapotrzebowania na informacje – im szybciej uspokoimy sytuację, tym sprawniej poradzimy sobie z momentami kryzysowymi – mówi Igor Żytka.

Oprócz merytorycznego przygotowania warto posiadać sprawdzone sposoby, które usprawnią przekazywanie istotnych informacji.
polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 3.33/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 3.3 / 6 - głosowano 12 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

WASZYM ZDANIEM
Jak oceniasz nowy wskaźnik kontrolowania zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego, który ma być wprowadzony w przyszłości?
Liczba oddanych głosów: 29
Czy znasz pojęcie:
Lokalny program rewitalizacji
Uchwalenie przez gminę (miasto) lokalnego planu rewitalizacji (LPR) jest warunkiem koniecznym uzyskania dofinansowania z funduszy strukturalnych. Lokalny plan rewitalizacji nie jest nowym, zamykającym się w sobie planem urbanistycznym, lecz obejmuje: • ponowne określenie celów rozwoju miasta lub ewentualnie sprawdzenie istniejących celów rozwojowych • rozwój nowych wzorów i bodźców do działań dla lokalnej polityki strukturalnej i po... 
szukaj haseł na literę:
lub szukaj definicji słowa:
  
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.