SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
wtorek, 24 października 2017 roku
Imieniny: Arety, Marty, Marcina
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
środa, 19 kwietnia 2017

Kongres PR w Rzeszowie już w tym tygodniu

źródło: Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
polecany:  
  • aktualna ocena: 3.26/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Odpowiedzi na te pytania będzie można poznać podczas tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Magdalena Szulc – Rzecznik Prasowy i Kierownik Komunikacji w firmie UBER, Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijki i organizator wydarzeń sportowych czy Adam Burak – z Agencji BLUE Warszawa, były Marketingu i Komunikacji LOTOS SA.

20 i 21 kwietnia 2017 roku pracownicy branży public relations, rzecznicy prasowi z sektora prywatnego i publicznego oraz przedstawiciele firm i samorządów z całej Polski będą mieli wyjątkową okazję do zapoznania się z tajnikami kryzysu wizerunkowego. W Rzeszowie podczas prelekcji praktycy PR podzielą się swoją wiedzą, spostrzeżeniami oraz przykładami rozwiązań, z których korzystali w trackie sytuacji kryzysowych.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji opowie, jak z kryzysem w mediach radzi sobie służba mundurowa, która – podobnie jak branża ochrony zdrowia – jest wyjątkowo narażona na sytuacje kryzysowe. O kryzysie w komunikacji wewnętrznej odpowiedzą Iwona Walczak oraz Dominika Lenkowska-Piechocka z firmy Skanska S.A. Natomiast Magdalena Szulc z firmy UBER zaprezentuje uczestnikom Kongresu 5 technik radzenia sobie z negatywnym cyklem informacji. To tylko przykłady prelekcji, których szczegółową listę można znaleźć na internetowej stronie Kongresu.

Tradycyjnie w trakcie Kongresu Profesjonalistów Public Relations zorganizowane zostaną warsztaty praktyczne. Tym razem w trzech blokach tematycznych poruszone zostaną zagadnienia: symulacji sytuacji kryzysowych, danych w służbie reputacji oraz trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Ważnym elementem Kongresu będzie również debata oksfordzka, w której poruszony zostanie temat badań wpływu.
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 17 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęli: Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, publicrelations.pl, OOH Magazine, GC Nowiny, nowiny24.pl, Mój Rzeszów, di24.pl, AdMonkey, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, signs.pl, Social Press, MarketingMiejsca.com.pl, eBiznesonline, Law Business Quality, Imperium Kobiet, mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, miejscakonferencyjne.pl, gospodarkapodkarpacka.pl, NaszBiznes24.pl, Fundacja Managerska Creative, Agencja Managerska VIP for You, odpowiedzilanybiznes.pl, Marketing przy Kawie, Fundacja internetPR.pl, Manager+, EventPolska.biz, Event Katalog, Galerie Handlowe, Galeriehandlowe.pl, Marketer+, Gielda-Inwestora.pl, MarketingDlaCiebie.pl, EPR.pl, camido.pl, PR bez Krawatów, NowyMarketing, Marketing w Urzędzie, Tygrysy Biznesu oraz Business & Prestige.

Wydawnictwa współpracujące przy Kongresie: Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Wydawnictwo Difin, Onepress (Grupa Helion) oraz Dom Wydawniczy REBIS.

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 3.26/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 3.3 / 6 - głosowano 27 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
Październik 2017
PWŚCPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Listopad 2017
PWŚCPSN
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.