SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
czwartek, 20 lipca 2017 roku
Imieniny: Fryderyka, Małgorzaty, Seweryny
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
środa, 23 listopada 2016

Rozdanie nagród Cyfrowy Samorząd 2016 – skuteczna promocja regionów

źródło: Exacto Sp. z o.o.
polecany:  
  • aktualna ocena: 2.78/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Samorządowcy z całego kraju przyjechali do Rzeszowa, by poznać najlepsze praktyki w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego. Pierwszy dzień tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zebrał ekspertów, którzy przedstawili najważniejsze zalety badań marketingowych w planowaniu strategii wizerunkowej. Blisko 150 uczestników wypełniło salę konferencyjną Hotelu Rzeszów po brzegi. W trakcie Kongresu rozdano również statuetki Cyfrowy Samorząd 2016. Patronat nad wydarzeniem objęli Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Jak konstruować badania marketingowe, by ich wyniki pomogły w promocji regionu?
To jedno z najważniejszych pytań zadanych w trakcie tegorocznej edycji Kongresu. Swoje spostrzeżenia na ten temat przedstawił dr Jarosław Górski, członek Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W trakcie swojego wystąpienia sugerował, że badania nie mogą być przeprowadzane „ad hoc” i muszą być dobrze przemyślane. Dla dr Anny Miotk, Dyrektor ds. komunikacji w PBI Sp. z o.o. jedną z kluczowych zasad w badaniach marketingowych jest określenie celu, jaki ma im przyświecać.

Dlaczego wykonywać badania? Andrzej Gołoś, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Badań ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o uważa, że badania marketingowe stanowią inspirację do dalszych działań. Pomagają również podnieść zaufanie do jednostki samorządu terytorialnego, co może stanowić zaletę z marketingowego punktu widzenia. A, jak przekonywał dr Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie marketing wyewoluował, dlatego podobnemu rozwojowi musi ulec podejście do promocji samorządów.

W trakcie pierwszego dnia VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpiło 11 prelegentów.

Nagrody Cyfrowy Samorząd 2016 rozdane

Podobnie jak w ubiegłym roku w trakcie Kongresu rozdano nagrody dla jednostek samorządu terytorialnego, które wyróżniły się w tym roku skuteczną promocją prowadzoną w internecie. Pierwsze miejsce odebrali przedstawiciele Gminy Wielopole Skrzyńskie – gmina w ubiegłym roku zajęła trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasta Sanoka, a statuetkę za miejsce trzecie odebrali przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.

Kongres, to nie tylko prelekcje

Ideą konferencji jest dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.

Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 2.78/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 2.8 / 6 - głosowano 27 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
Lipiec 2017
PWŚCPSN
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Sierpień 2017
PWŚCPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.