SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
czwartek, 21 września 2017 roku
Imieniny: Darii, Mateusza, Wawrzyńca
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
środa, 23 listopada 2016

Rozdanie nagród Cyfrowy Samorząd 2016 – skuteczna promocja regionów

źródło: Exacto Sp. z o.o.
polecany:  
  • aktualna ocena: 2.84/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Samorządowcy z całego kraju przyjechali do Rzeszowa, by poznać najlepsze praktyki w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego. Pierwszy dzień tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zebrał ekspertów, którzy przedstawili najważniejsze zalety badań marketingowych w planowaniu strategii wizerunkowej. Blisko 150 uczestników wypełniło salę konferencyjną Hotelu Rzeszów po brzegi. W trakcie Kongresu rozdano również statuetki Cyfrowy Samorząd 2016. Patronat nad wydarzeniem objęli Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Jak konstruować badania marketingowe, by ich wyniki pomogły w promocji regionu?
To jedno z najważniejszych pytań zadanych w trakcie tegorocznej edycji Kongresu. Swoje spostrzeżenia na ten temat przedstawił dr Jarosław Górski, członek Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W trakcie swojego wystąpienia sugerował, że badania nie mogą być przeprowadzane „ad hoc” i muszą być dobrze przemyślane. Dla dr Anny Miotk, Dyrektor ds. komunikacji w PBI Sp. z o.o. jedną z kluczowych zasad w badaniach marketingowych jest określenie celu, jaki ma im przyświecać.

Dlaczego wykonywać badania? Andrzej Gołoś, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Badań ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o uważa, że badania marketingowe stanowią inspirację do dalszych działań. Pomagają również podnieść zaufanie do jednostki samorządu terytorialnego, co może stanowić zaletę z marketingowego punktu widzenia. A, jak przekonywał dr Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie marketing wyewoluował, dlatego podobnemu rozwojowi musi ulec podejście do promocji samorządów.

W trakcie pierwszego dnia VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpiło 11 prelegentów.

Nagrody Cyfrowy Samorząd 2016 rozdane

Podobnie jak w ubiegłym roku w trakcie Kongresu rozdano nagrody dla jednostek samorządu terytorialnego, które wyróżniły się w tym roku skuteczną promocją prowadzoną w internecie. Pierwsze miejsce odebrali przedstawiciele Gminy Wielopole Skrzyńskie – gmina w ubiegłym roku zajęła trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasta Sanoka, a statuetkę za miejsce trzecie odebrali przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.

Kongres, to nie tylko prelekcje

Ideą konferencji jest dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.

Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 2.84/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 2.8 / 6 - głosowano 32 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
Wrzesień 2017
PWŚCPSN
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Październik 2017
PWŚCPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2017 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.